Anasayfa  |   İletişim  | AR - EN
Bize Ulaşın
Mesajınız
Bize Ulaşın
FSMVÜ | İş ve Aile Yaşamı Sertifika Programı
Kişisel Gelişim Eğitimleri
İş ve Aile Yaşamı Sertifika Programı

Eğitimin Amacı

İş ve aile yaşamı dengesinin nasıl kurulacağına dair yöntemleri paylaşmaktır. Yoğun iş yaşantısında aile olmak mümkün mü? Hem kariyerimdeki ilerlemeyi hem de çocuğumun büyümesini takip edebilir miyim? sorularına beraber yanıtlar bulmaktır.


Eğitimin İçeriği

  • İş- aile yaşamı dengesi nedir, bileşenler nelerdir?
  • İş-aile yaşamı çatışmaları nelerdir, belirtileri ve sonuçları nasıl okunabilir?
  • Denge kurulabilir mi, kimler nasıl kurabilir?
  • Dengenin faydaları nelerdir, niye bu dengeyi kurmalıyız?
  • Dengeyi kurmaya dair Dünya neler söylüyor, farklı teknikler nedir?
  • Bana uygun olan denge stratejisi nedir, nasıl uygulayabilirim?
  • Uygulama Çalışmaları
  • Kişisel Sorunların Keşfi
  • Kişisel Başa Çıkma Yöntemlerinin Keşfi
  • Örnek Vaka Çalışmaları
  • Katılımcıların Kendi Sorunları Üzerinde Uygulama Yapmaları

Kimler Katılabilir ?

Yoğun iş temposunda İş ve Aile yaşantısını dengene tutmak isteyen herkes. 


Eğitim Sonunda Verilecek Belge

Eğitime en az %70 oranında katılım zorunludur. Devam zorunluluğunu yerine getiren katılımcılar, eğitim sonunda yapılacak sınavda başarılı olmaları halinde "Eğitim Sertifikası / Kurs Bitirme Belgesi", başarılı olamamaları halinde ise "Katılım Belgesi" almaya hak kazanacaklardır.


Eğitim Süresi 

8 Saat


Eğitim Günleri

Cumartesi


Eğitim Saati

09:00 - 17:00


Eğitim Yeri 

Topkapı Yerleşkesi


Eğitim Ücreti 

450 TL + %8 KDV 


Banka Hesap Bilgilerimiz

Hesap Sahibi: Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi İktisadi İşletmesi

Banka: Vakıfbank

Şube: Demirciler Sitesi-Topkapı Şubesi

Müşteri No: 445001716652

Hesap No: 00158007301990535

IBAN: TR51 0001 5001 5800 7301 9905 35



  • http://fsmsem.fatihsultan.edu.tr/resimler/upload/Is-ve-Aile2016-07-20-02-10-31pm.jpg

Kurumsal
E-Posta
İnsan
Kaynakları
SKS
FSM
Otomasyon
International Relations
FSM SEM
ALUTEAM
KURAM
FSM
TÜMER
Kariyer
Merkezi
. . .